Yedigöller Aladağ Turu

YEDİGÖLLER & ALADAĞLAR TURU

1 GECE 2 GÜN

ABANT - ALADAĞLAR - YEDİGÖLLER - CENNET GÖL - SÜNNET GÖL'Ü - MUDURNU - GÖYNÜK

1.GÜN CUMARTESİ: ABANT GÖL’Ü – ALADAĞLAR - CENNET GÖL

Sabah saat 07:00 da Taksim İKİZTUR Ofisi önünde buluşma sonrasında Bolu Dağı’nın eteklerinde bulunan Abant Gölü’ne doğru yola çıkıyoruz. Göl kıyısına gelindiğinde yürüyüş yapabilir, dileyenlerse fayton veya atla gezinti yapabilirler. Abant gezisi sonrası minibüslerimize binerek Batı Karadeniz Bölgesi’nin en zengin bitki örtüsüne sahip Bolu’nun 25 km güneyindeki dağ yamaçları üzerinde orman alanları arasında yer alan Aladağ Yaylarını geziyoruz ve serbest zaman sonrası Bu bölgede bulunan en önemli ve güzel göllerden Cennet Göl ( Gölcük Gölü ) gezisine doğru yol alıyoruz. Cennet Göl’de geçirdiğimiz keyifli dakikaların ardından otelimize doğru yol alıyoruz. Otelimize varış. Akşam yemeği ve konaklama.

2.GÜN PAZAR: YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI – MUDURNU - GÖYNÜK - SÜNNET GÖL

Sabah otelimizde alınan açık büfe sabah kahvaltısının ardından Batı Karadeniz Bölgesi’nin en zengin bitki örtüsüne sahip olan, ayrıca tabii yaşam alanı olan Yedigöller bölgesine minibüslerle hareket ediyoruz. Burada yedi tane doğal, altı tane de yapay göl göreceğiz. Serbest yürüyüş sonrasında geldiğimiz yoldan geri dönüyoruz. Yedi Göller gezimiz sonrası 820 m rakımdaki Sünnet Göl’e doğru devam ediyoruz. Sünnet Göl’de yürüyüş ve serbest zaman sonrası Osmanlı döneminden kalma eserleri kadar tavuk çiftlikleriyle de nam salmış olan Mudurnu’ya varıyoruz. Osmanlının ilk dönem eserlerinden olan Yıldırım Beyazıt Camii ve Hamamını geziyoruz. Bu gezilerin ardından bölgedeki Rumlardan etkilenerek yapılan Armutçular Konağı’nı dışarıdan görüyoruz. Mudurnu’daki gezimizi bakırcılar ve eski çarşıları gezerek tamamlıyoruz. Bölgeye gelen ilk Türklerin yerleştiği, Fatih Sultan Mehmet’in hocası olan ve Pasteur’dan 400 sene önce mikrobu ilk bulan Akşemsettin’in memleketi Göynük’e hareket ediyoruz. Şehirde Akşemsettin Türbesini, Romalılar döneminden beri kullanılan hamamını ve 1923–24 yılları arasında İstiklal zaferimizin anısına yapılmış, 1960’ta tekrardan restore edilmiş Zafer Kulesini aşağıdan fotoğraflama imkânını buluyoruz. Göynük gezimiz sonrası Geyve - Adapazarı üzerinden İstanbul’a dönüyoruz.

Bir başka İKİZTUR organizasyonunda görüşmek üzere…

DÂHİL OLAN HİZMETLER

Otellerde 1 Gece  Konaklama
Lüks Otobüsler İle Ulaşım

Çevre Gezileri

Sabah Kahvaltısı
2 Adet
Akşam Yemeği
 1 Adet 1 Adet içecek

Otobüs için yeterli sayı olmadığında 14 Kişilik Mercedes Sprinter veya Royal, Prestij, Turkuaz Marka 27 kişilik Klimalı, yatar koltuklu araçlar ile turlar yapılabilir